Search This Blog

Monday, April 5, 2010

Final Year Projek

cewah,,,bergambar,,,
posting on the machine
Salam
arinie aku nk showkn kt korang tntang projek akhir semester aku kt unikl msi ini,,,klo korang dh tgk pic ni,,,inilah projek aku,,,berbekal kn keringat aku serta bantuan ahli group len,,,dptla kami mencipta stu machine yg sesuai dipgl filling and capping machine. sebagai ahli kumpulan,,aku ditugaskan untuk mendesignkn projek aku,,,sebenarnya nk ikutkn idea aku di kertas agak berlainan dgn ap yg korang lihat skang ini...ntah la mcm mane nk ckp,,,mungkin,,brg
n alatan berlainan untuk mendapatkan nya,,, aku x pasti ag samaada projek kami ini berfungsi sepenuhnya mengikut spesifikasi yg dikehendaki,,,so tgu dan lihat jela projek kami nie...
anyway harap korang dpt wishkn tuk kami agar,,kami berjaya dgn jayanya untuk melaksanaknan projek ini dgn jayanya,,,insyaAllah,,,
sekian trimas kasih sume...

No comments: